onsdag 17 oktober 2007

Glad dag + matte incident

Hallå där! Jag kom precis hem från skolan, Elin och Agnes är fortfarande kvar där. De vart inte klara med dina So-prov förut, så de gör dom nu. Johanna är sjuk.

Idag har jag varit glad. Nästan hela dagen, tror jag. Det är bra att vara glad. Man blir glad (och trög, tydligen).

Nyss på vår matte lektion så avbröt Ms Bergström med att säga åt Patrick att sluta blåsa i Tims öra. Hon förstod att dom var kära, men att dom kunde spara passionen till efter lektionen, lr nått sånt. Och sen sa hon nått om imorgon (det är Open House) och om Tim "blushes and bats his eyelashes" (heter det bats, batts lr batters his eyelashes?). Det hela var otroligt gulligt. Särskilt Tim, som vart rosa om kinderna, och log så där stort som han gör. Så att ögonen blir som små springor och allt man ser är långa mörka ögonfransar. <3

Jag ska färga håret rosa. Så nu sitter jag och tittat på hårtoningar och funderar på vad jag ska beställa! Några förslag?

Inga kommentarer: