fredag 23 november 2007

Supernatural!!!

Hejsan alla!

Idag hade supernatural kommit, så så fort min mamma har kollat färdigt på dobidoo ska emma och jag kika.

Och igår skrev jag en atrikel om supernartural på wikipedia, jag är värsta stolt över mig själv. Jag kom just på en superbra ide! jag kan länka! tadaa!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Supernatural_(TV-serie)

Fint va? Vem är Anon?

Förut kom min farfar hit och berättade om hur någon hade försökt sälja en rosa mobil åt honom :) Och så lämnade han en stol som han hade lagat för att den råkade gå sönder förut när elin satt på den:D

Emma har spelat "jag har aldrig" med cola idag hahaHA!

ha det bar, det snövar! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

asghghf supernatural!!!! Men jag har lovat att jag ska till tuna park med mamma :/ vi får kolla senare! Nog för att du nog ringer innan läser här! Men ändåå!

väääldigt fint skrivet oxå! bara en sak, borde det verkligen stå från 2005? Det låter lite som om den bara är från då, inte finns nu lixom...

och HAHA "jag har aldrig" med cola XD vilka spelade hon med? vem drack mest? haha

Anonym sa...

Jag veet!! supernatural! men elin ringde ju aldrig:( hon sa ju att hon inte visst om hon kunde, så jag tänkte att hon kunde ringa. men icke.. vet du vad hon gjorde..men det var väl lika bra, för jag gjorde min popartgrej. det är en blond tjej som sträcker på sig och lite stjärnor och sånt och hon har rosa byxor:D Jag målade me akrylfärg!

Jag tyckte också att det lät konstigt först men sen kollade jag på andra tvserier som finns nu och der står så på dom också, så jag skrev det iallafall:D

Hehehe vet inte, men jag skrattade på mig teh!

Anonym sa...

vad är jag har aldrig?????