tisdag 1 januari 2008

100!!!!

Hurra!!! Detta är det hundrade inlägget och det betyder fira! Med en sång!

Pernilla goes skating

Så heter våran blogg
Den handlar inte om dating
Inget rimmar på blogg

100 stycken inlägg
På fyra månader blott
Jag önskar jag hade skägg
I Finland finns bara ett slott

I december var vi bäst
Ja flera inlägg om dan
Igår var det fest
Idag är det Jan

..uari!

HURRA!!! Grattis på hundrainläggsjubileét, Pernilla!!!

hhshaha, hej hej den som skriver detta!! jag som tänkte skriva det hundronde inlägget!!!! vem skriver? får man kontakt?? hahahahahahahah du borde ha skrivigt med färg så att jag kan se vem det är!? .... jag postar nu! och skrämmer dig nog.... jag gissar på att det är Johanna? låter som dej att göra något så gulligt som att skriva en sång... den var bra föressten! haha




Du lät mig inte skriva färdigt. jag hade en fin bild att lägga till ju! Här kommer den!








yeey!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

AWWWWW! TOO CUTE!! LOVE! och förlåt, haha...:P

Anonym sa...

Förlåten <3

Anonym sa...

Yeeah! Ett inlägg värdigt nummer 100

Anonym sa...

Vad är det för melodi till låttexten förresten?

Anonym sa...

öhm... Man för sjunga lite som man vill... :D

Anonym sa...

men johanna du menade väl inte allvar att finland bara har ett slott ? :P

Anonym sa...

haha vi bara pratadeom det på nyårsafton:D inget seriöst. vet du möjligen hur många det egentligen finns?