lördag 1 september 2007

Pernilla; namnförklaring

Hej. Bara Lisa här nu, men jag tänkte att jag skulle förklara lite saker.



Först och främst: vårat namn; Pernilla.

Pernilla är något vi har kallats oss länge, det startade för flera år sedan när vi flummade hemma hos Elin och såg en kokobok som hette "Pernillas bästa" Vi visste inte först att det var en kokbok, vi såg bara ryggen och då blev vi "Pernillas bästa". Villket är ungefär som Charlies änglar, vi har en chef som heter Pernilla och vi jobbar för henne. Eller, haha, det var ju bara en lek. Vi brukade fråga fråger till en apparat från ett töntigt tjejspel som svarade "Ja", "nej" eller "kanske". Så typ "Ska vi gå titta på film nu?" och Pernilla svarar "Ja". Då tittade vi på film.



Sen efter det så skaffade vi två små fula dockor som vi döpte till Per och Nilla och vi sydde massor av kläder till dom. Haha, vi är så duktiga på att hitta på saker att göra XD



Och nu så fick jag ingen lust att skriva mera och det här inlägget blev töntigt så hej då! Jag sparar det så kanske elin och johanna läser det nån gång så kan dom ändra lr fortsätta lr ta bort det! *Vinkar till vänner*

Jag tycker att det är bra med en namnförklaring. Vi har väl faktiskt aldrig berättat för någon varför vi kallar oss för Pernilla? i vilket fall så publicerar jag nu! Tadaa!

Inga kommentarer: