lördag 22 mars 2008

Påsk

Hejhej

Påskafton. Sedan klockan 4 imorse har jag spytt 8 gånger. Glad påsk.

Iallafall, jag vet inte om ni är aware of this, but the official video to 'I'm yours' by Jason Mraz is released. Den är väldigt söt och i vilket fall som helst så postar jag den här, för jag har aldrig postat en video förut och det ser kul ut.

...Okej, det är ett faktum. Jag kan inte lägga till videor. Hmm... Jag postar länken isället!

Jason Mraz - I'm Yours

Hmm... Nån måste visa mig hur det funkar senare.

Hejdå nu!

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh nej du är sjuk! det suger!!
Jason <3 Men det är lätt att posta videoar från youtube! Dom har en liten ruta där det står "Embed", kopiera bara allt i den rutan och sen klistrar du in det på "Redigera HTML" i ditt inlägg. Så! Lätt som en plätt!
Och haha, inser du att det där var vårt 200:de inlägg? hihi!

Anonym sa...

ÅÅh nej! Du är sjuk :( Jag var sjuk över julen och du på påsken :P jag tycker att du ska bli frisk för det är tråkigt och hemskt att vara sjuk

Anonym sa...

en ellerhur det är så man gör? men jag gjorde det! och det funkade inte för jag lyckades inte kopiera hela skiten!

men jag mår bättre nu, de va nog nåt jag åt...

Anonym sa...

tur det

Anonym sa...

jag borde kanske säga krya på dig men det har gått en vecka nu så haha xD :P