måndag 28 juli 2008

Does Gerard sleep naked?

The Frerard kiss


Det är så jobbigt när man är så trött att man totalt förlorar omdömet av vad som är roligt och vad som inte är det! Den här intervjun fick mig att skratta hysteriskt varje gång.
Gerard och Frank svarar på frågor från fans;

Interviewer: Rachel Ree wants to know if Gerard sleeps naked?
.....................*en sekunds tystnad*
.........Frank: Yes, he does.
.......Gerard: NO!
.........Frank: *vänder sig frågande till Gerard* You did when you
.................... slept with me?
.....................*turns back to interviewer*: He told me it had to be
.................... that way!

HAHAHA! det där är antagligen bara roligt om man är så gräsligt trött som jag är just nu! Antagligen är det ett väldigt dåligt skämt, men HAHAHA!

Nej men allvarligt...

Haha... ha


Jag önskar att jag kunde låta bli att publicera det här!!!!

.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hot.

och hahha... det var roligt.. fast jag är också otroligt trött just nu... hihi..

Anonym sa...

jag med men fett kul:P