torsdag 17 juli 2008

What are you calling me a bitch for?!

Wow. Alldeles nyss var det ett jätteargt inlägg här. Nu är det borta, jag är glad igen!

Idag och igår har jag varit hos morfar. Det var ganska kul. Jag har badat. Och varit lite galen. 2 dagar innan vi åkte läste jag ut min bok, eller Lisas bok egentligen, Mélusine. Och ända sen dess har jag varit lite besatt av att läsa uppföljaren. Kan jag få låna den snart?

Jag har köpt två pennor. Jag funderar på att inte sova inatt och rita istället. Vi får se hur det blir.

Jag vet inte hur mycket folk från gamla klassen som läser det här, men är det någon som är på att ha grillkväll? Typ? Bara hänga lite. Jag fick idén idag, det skulle vara kul. Jag är inställd på en jättediss, men det vore ju såklart trevligt om någon vill haka på?

Gaah vad jag är emo, jag tror inte att all ilska är borta än... Gaahhurrgt.. *skaka av sig ilska*

Adieu

Någon gång ska jag ta mig tid och skriva något intressant, inte bara uppdatera.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grillkväll: svar JA

Anonym sa...

Wow argt! Och: JA! och: JA.

Du får låna uppföljaren! Grillkväll låter trevligt!

Astrid sa...

jaa grillkväll :D