lördag 22 december 2007

Utbölingen är här!!

Hej alla hundratals pernilla-goes-skating-läsare!!!

Det är jag som är Agnes. Jag har blivit omnämnd lite då och då i den här bloggen. Men nu är jag medlem här! Så jag hälsar mig själv varmt välkommen och tackar ödmjukt för att jag fick röd som min färg :) Fast egentligen var det väl inte en så stor uppoffring, eftersom Elin (som tidigare skrev röda inlägg) faktiskt gillar lila mycket bättre än rött.

Jag förmodar att jag borde presentera mig själv lite kortfattat, så:
Jag är Pernillas (dvs Elin Lisa och Johannas) goda vän. Jag skejtar inte, faktum är att jag är livrädd för de där opålitliga plankorna. Det är ju för guds skull hjul under dem! Livsfarligt! Men jag spelar handboll i Göksten och jag spelar fiol i Eskilstunas Ungdomssymfoni! Låter det inte imponerande? Jag har en elektrisk fiol också, ifall det skulle kunna få mig att stiga i aktning:P ... Och just ja, jag rider också. Men bara på söndagar!
Jag är något av en utböling i pernillakretsen, tja, jag räknas faktiskt inte ens som pernilla. Jag är bara utbölingen... Fast jag försäkrar att jag är en väldigt bra utböling :)

Nej nu blir jag bestämt alltför långdragen (det ordet finns nog inte... långrandig? äsch forget it) så jag tänker alldeles snart avsluta detta mitt första blogginlägg i världshistorien... Nej jag tänker avsluta det nu medsamma.

God natt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

agnes! yey! en underbar utböling är du! :D <3

Anonym sa...

och en sak till! På varje inlägg ska du skriver ska du sätta "Agnes skriver" som ettikett. Jag hjälper dig med det här första! :D

Anonym sa...

Bra talat!

Anonym sa...

Jaaa! hoppas du skriver mycket:)

Anonym sa...

Hiih x)