söndag 25 maj 2008

Believe

RYSSLAAAAND! DIMA BILAN! WOOOHOOOO!

Ryssland vann Eurovision song contest. Med Dima Bilans "Believe".

Jag hejade lite på den. Vet inte om ni minns ESC 2006, då var Dima Bilan med med "Never let you go"(på youtube). Den låten gillade jag väldigt mycket då. Han var lite mer creepy när han uppträdde då, så en förbättring! Lika dålig engelska nu som då, fast jag tycker det är rätt charmigt. Gillar hans gamla låt bättre, men har å andra sidan bara hört denna 2 gånger.

Sverige på 18:de plats? HAHA. Bevisar att det inte bara var The Ark som sög (Inte för att The Ark sög, de äger faktiskt), det är svensk musik i allmänhet (man kan säga så va? I allmänhet? Jag var tvunget att slå upp general för att komma på det)!

Christian Luuk var rolig. Björn Gustafsson var prislös, hahah.

Det där är första bilden som kommer upp om man googlar på Dima Bilan. HAHAHAHAHAH.

4 kommentarer:

Astrid sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Astrid sa...

På andra plats kom Ukraina och på tredje plats Grekland. Charlotte Perrelli och bidraget "Hero" slutade på en 18:e plats med fjuttiga 47 poäng.

Anonym sa...

HAHA X) sverige suger! Rätt åt dem! (jag visste inte ens att tävlingen hade varit XP)

Anonym sa...

åh wow agnes, DU SUGER!;D