lördag 17 maj 2008

Malfoy och Hook

Jason Isaac är en bra skådelspelare.

Jag har nyss tittat på Peter Pan (den otecknade såklart) med min syster och kusiner. Det är en väldigt väldigt bra film. Den är liksom så... fin.

Jag kommer ihåg när jag och Alice kollade på den en gång, och Alice kom på att Mr Darling är Lucius Malfoy. Det tyckte vi var coolt. När eftertexten kom fick vi dock veta att samma skådelspelare var kapten Hook. Lustigt

Jason Isaac gör Mr Darling väldigt bra. Han förstås bra som Lucius också, men den rollen verkar mycket lättare att spela. Hur som helst, jag gillar Isaac, för han spelar karaktärer som jag tycker om!

Lucius och kapten Krok till exempel. :)

HA! Det trodde du väl aldrig Johanna!? Att jag skulle posta ett inlägg om en skådespelare? Där fick du så du teg!





2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha...
Jag tycker också om honom! och peter pan filmen äger!

Anonym sa...

hyahaha det hade jag aldrig trott! xD