onsdag 11 juni 2008

Bye bye, IESK.

Idag var det skolavslutning.

Det började med att vi tågade in till skolsången. Jag hade dagen innan tyckt att det var ganska töntigt, men idag var det ganska cool, det var mörkt och så.

Dom delade ut en massa priser och grejer. Och Agnes spelade! Det var fett coolt! Kompet var ju inte allt fult! Det var värsta effektfullt! Och Pär och Rusul höll tal!

Och sen kastade vi upp mössorna! Det var så himla fint!!

Nu kommer elin och lisa snart, så jag får avsluta kvickt!

Jag började gråta, det var pinsamt, sen åt jag med min familj, jag fick kycklingsallad utan kyckling, det var mesigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag började oxå gråta sen när kinzey grät :(

Anonym sa...

HAHAHA och jag började böla!! det trodde jag aldrig om mig själv! jag skulle velat vara där och se m ig själv på ett gråtsammanbrott!