onsdag 11 juni 2008

Bye bye mitt allt!

Nu sitter jag här och det enda som återstår är att stoppa ner alla saker i min nya ryggsäck. Jag kom nyss hem från mitt Pernillafarväl och det känns otroligt ledsamt att jag inte kommer få se er på FYRA VECKOR!
Men jag ska försöka blogga ibland och kanske skicka nåt mail. Och tänka på er såklart :)
Graduation idag, otroligt. Jag grät in public för typ första gången jag kan minnas... no comments. Och så spelade jag ju fiol. Det var fantastiskt. Det var underbart! Jag var alldeles samlad och så fort jag tog första steget mot scenen var jag inte nervös längre.Jag njöt verkligen av att stå i rampljuset. Det är verkligen en riktigt cool känsla.
Och hjälp, så jag kommer sakna alla!! 9C IESK, ni har gjort mina sista grundskoleår till de absolut bästa!
Nu måste jag packa vidare. :')
För nu ska jag ut i världen för första gången som icke grunskoleelev!
FARVÄL ta hand om er och tänk på mig! Jag ska tänka massor på er <333

Inga kommentarer: