torsdag 7 februari 2008

"Det är jag som är... bögen!"

Jag fattar inte varför jag sitter här och inte ligger och sover. Jag är nämligen rätt så trött och skulle vilja ligga och sova nu. Men det går bara inte att gå och lägga sig.
Först råkade jag fastna framför gaygalan på tv och det var helt värdelöst. Verkligen. Och dåliga artister och två fjolliga programledartanter. Men jag tittade på det likväl. Och sedan råkade visst mitt undermedvetna sätta på datorn. Så ja, nu sitter jag här och har ingen direkt plan för det här inlägget. Haha gaygalan inleddes med en jätteroligt grej. :) En man i svart mantel och huva filmades och såg väldigt kuslig och gravallvarlig ut. Ett par förskräckta damer frågade: "Vem är du?" Han är döden, tänkte jag. Så sa han, men kuslig och lika allvarlig röst; "Det är jag som är...bögen"
Hahaha jag vet inte om det var menat som någon slags komedi eller om det kanske var en anspelning på homofobi eller nåt men jag skrattade jättelänge för det var så himla roligt. "Det är jag som är... bögen" hahahaha :D

Idag hade vi nationella prov i svenska på uppsatsskrivning. Det gick inte särskilt bra för mig, men jag lyckas kanske med VG åtminstone. Jag trodde att det skulle vara fett jobbigt att bara sitta där och skriva i 160 minuter men tiden gick jättefort.

Nu ska jag försöka tvinga mig att gå och lägga mig. Byebaj

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah x)