tisdag 5 februari 2008

Room 401, JARED!

Heéhj!

Idag hade vi nationella prov. Det gick ganska bra för all tror jag. Jag hoppas det!

Sen senare hade vi engelska och!!!! Vi skulle titta på film, men jag vet inte varför men Mr Mather hade ett inspelat band och han spolade framåt jättelänge på det, spolade förbi massor emd reklam och nån debatt och sen!!! Sen stannade han på Room 401!!!! Och det var så AWESOME och JARED och IIIIHH! Vi blev riktiga fangirls för ett ögonblick där och skrek och pep och studdsade lite, haha! Men det var så cooooolt! Jag hade liksom inte sett någonting av det förut, visste bara att Jared Padalecki var programmledare (lr vad man ska kalla det), och ingen annan visste typ nånting om det! Och Mather bara satte på det! Och åååh, det var så coolt!. Programmen var väl inte så jättebra, men Jared ägde! Och hans hår var väldigt långt, jag undrar lite när det var.... :D Och sensen så mötte vi Emma R och då blev det lite mer fangirling! :D

Och sen så har vi tittat på House, för Elin hade inte sett sista avsnittet av säsong två. Säsong 3 ikväll! Jippie!

Och nu så ska jag skriva SO, jag ska skriva om han Röhm... hette han så? Och usch, hur ska jag motivera det igentligen? ingen stor händelse direkt... Men adjö!

1 kommentar:

Anonym sa...

MUAHAHAHAHA, jag blev nämnd i detta inlägg :D (egoistisk.se...)