måndag 18 februari 2008

Si makaråni maråni maroska marej

Hej.
Nyss kom jag och tänka på att vi kanske skulle ändra om layouten i bloggen snart ? Ändra lite färger och så ? Det är fint att ändra ibland.
:)

lala...

Jag önskar att det var lite varmare ute och att allt grus på vägarna försvann, för då skulle vi kunna åka skateboard igen.

Åh jag hatar närdet ploppar upp sånna hära rutor "Du måste snarta om datorn för att uppdateringarna ska gälla, datorn startas om automatiskt om om fyra minuter". Det suger. Jag har inte uppdaterat någonting !

8 kommentarer:

Anonym sa...

Är de tinte ett "maråni" för mycket?
//Agne

Anonym sa...

Neejee! Alla säger det, men det är inte såå ! x)

Anonym sa...

nee, det är maränget som inte ska vara med! alla hör ju att det inte passar in om han ska ha "deo deo" efter!

Anonym sa...

Det passar visste ! Och det är MarEJ, inte maräng !

Anonym sa...

ååh jag hatar också sånna!

haha maräng...

Anonym sa...

men HÖHÖ

Det går ju "si makaråni maroska maroska"

HÖHHÖ

Anonym sa...

haHA så går den! och det vore mysigt att ändra lite i layouten!

Anonym sa...

x)