söndag 20 april 2008

"Min Helg" by Johanna

Denna helg har varit både händelserik och händelselös! Hum, vilket mysko uttryck... Fast sant!

Igår bakade jag bullar och sen lagade jag mat. Det blev fett gott, jag äger på att laga mat! Jag var en hemmafru helt enkelt? Huh.

Sen tittade jag på en film med Ben Stiller på kvällen (till Agnes: Han är skådespelare/komiker!). Han och Drew Barrymore(Hon spelade den lilla flickan i E.T. Please tell me you've seen E.T..!?) bodde i ett hus med en gammal tant som var jättejobbig!

Sen sov jag och då drömde jag att jag skulle adoptera et barn och att jag hade flyttat till ett hus som var en ruin. Hela huset och gården var en ruin! Asså bilen också! En tegelbilsruin! Och sen skulle jag steka två möss som hade tillhört min kusin, men hade blivit för stora så de var tvugna att bli stekta. Huh.

Sen har jag vart hemma hela dagen idag. Gjort ingenting. Tills mina syskon och mamma kom hem, då åkte vi till slagstaglass och åt glass, mums! Bananana split med Emma!

Sen kom vi hen och jag stötte på ett Insanity Test som jag gjorde. Det visade sig att jag är 29% insane. Huh.

Thanx for reading,
Yours sincerely,
Johanna "29% Insane"

PS Jag kom ochså in. Men tvekade nån? Vi hade ju trots allt samma poäng! hahaa DS

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha jag är 17 %
du är galnare än mig!

Pernilla the Meefkids sa...

hahaha oj... :P

Vem hade trott det? xD

Anonym sa...

Det var jag johanna som postade förra, ja.

Anonym sa...

Jaaaa såklart jag har sett E.T! Alla har väl sett den? Jag älskar när borgmästarens tax kommer springandes bakom den stora blå skåpbilen, ni vet efter bröllopet? :D Då skrattar jag alltid massor XD

Anonym sa...

umpidumpidummm.... okej, jag HAR sett E.T, för alla har sett det, men det var så förskräcligt länge sen att jag minns inte mycket alls! *blushes* *runs of and hides*

Anonym sa...

29,54 procent insane! jag är galnast!!!!
hihi de frågade om folk drömde att jag dödade dem :D

Anonym sa...

Jag är mest insane av alla:( nu blev jag lite orolig...39.77272727272727% det var inte bra:( haha när det var om att man dödade folk i drömmar tänkte jag direkt på agnes:P