måndag 11 augusti 2008

He's no pete wentz. but still

Oh god, I've done nothing today. I'm never gonna fall asleep. And I have to get up early to go to the state fair 'cause we're having guests tomorrow. Okay, maybe not too early. But still.

Ya, min moster Ingrid och hennes Lasse kommer imorn och stannar en natt lr två. Mej jag får tillbaka min jacka och ring som jag glömde hos dom! Det är bra.

-
Ryan Ross (7:44:58 PM): wow thanks alot. i hope you like the stuff live, its not completely different but it is different. i mean the singing is the same and all that.
Pete Wentz (7:47:46 PM): cool
Pete Wentz (7:48:06 PM): You guys look good. The chicks gonna be swooning?
Ryan Ross (7:48:38 PM): once we get a keyboard player who can do all of the sampling we want to do it will be alot better too. its like we know how we want to sound, but just finding the right way to do it i guess is what we are working on.
Ryan Ross (7:48:40 PM): hahaha
Ryan Ross (7:48:51 PM): i dont know man, we look alright i guess
Ryan Ross (7:48:57 PM): we look young
Pete Wentz (7:49:42 PM): Youngs not abd at all
Pete Wentz (7:49:47 PM): How does the singiner look
Ryan Ross (7:50:05 PM): dead sexy.
Ryan Ross (7:50:41 PM): he's no pete wentz. but still
Pete Wentz (7:51:42 PM): Hahaha
-

Det där är chattkonversationen som tog rum innan Pete signade Panic at the disco. Det jag finner lustigast? Att Pete använder Stora Bokstäver. Han använder inte ens det när han bloggar nu för tiden!

God natt, antar jag... om jag lyckas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

whoa!?

Du har posta 6 inlägg i rad. Dude.

Anonym sa...

I know!! hahhaa..... jag tänker inte posta igen förns nån annat har skrivit ett inlägg...