lördag 16 augusti 2008

Heta stolar med blåbärsmarmelad

Jag kom nyss hem från Strömsholmen, där jag var och såg John D, sångare och violinist. Han var väldigt bra, men det var synd att han inte spelade fol mer och sjöng mindre. Han kompade mest sig själv på fiolen, men sheeeet, den killen kan hantera en fiol!!!!! Han gjorde snyggaste fiolsolona jag nånsin hört.

Efteråt skakade jag hand med honom, och jag och Jessica fick varsin signerad plansch och en skiva alldeles gratis :) Han uppträder i Torshälla ikväll, men då är det ju femtioårsfest hemma hos Johanna... Så jag får väl dra med mig mina fiolkompisar på fredag istället, då han uppträder någonstans.

Nu ska jag göra mig iordning till kalas.

"I'd enjoy it if a guy grabbed my ass.
I guess it depends on the way he grabbed it, too."
................................... - Gerard Way



Dagens låt: Reflect the Storm
....................- In Flames

Inga kommentarer: