lördag 9 augusti 2008

huh, det mesta av det här inlägget handlar om Bloggen

Hej! Jag sökte nyss i vårt arkiv på "Harry Potter". Det om upp 17 inlägg! Det tyckte jag var ganska mycket. Sen sökte jag på "Panic at the disco". Det kom upp 19 st, alla skrivna av mig! Woops. Agnes har skrivit 9 inlägg som innehåller "My chem". Vi har skrivit 18 nlägg som innehåller ordet "engelska". 35 inlägg innehåller "musik"!

:D



Igår var jag på stan med min faster Barbro. Det var helt okej, men mina fejk-smile- muskler är lite ömma idag. Hon köpte en mörklila t-shirt till mig, och 3 halsband.

Just nu är jag lite hungrig, jag borde nog äta frukost... nej, jag tar lite godis istället! Jag hade 2 saker som jag planerade att skriva... vad var det nu? 1. Ny blogg?, 2. ... attans, jag har glömmt bort det!! Men 1;

Vad tycker ni om att skaffa ny blogg? Jag tycker det vore ganska schyst att skaffa en uppföljare till den här. Så att ifall om vi vill ge ut den till folk i vår nya skola så behöver vi inte säga "Ja, den heter Pernillagoesskating", vi kan istället säga "den heter .. Pernilladoesgymnasium", lr whatever. Och nya folk behöver inte lära känna oss genom alla de här inläggen, men det kan ju fortfarande vara länkat hit ifall att dom vill. Och let's be honest, hur mycket har vi egentligen skrivit om skating? Agnes skatar ju inte alls! ... vad tycker ni?



Eh, jag får väl komma åter när jag minns vad den andra saken var....

Agnes, nu är det ett tag sen du har skrivigt ett MCR- relaterat inlägg. Vad händer i Gerard-land?

Och vi måste skriva en ny Undersökning... om självmordssätt! HAHA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också tänkt den tanken, om en ny blogg asså! med drygt 300 inlägg tycker jag att det kanske kan vara dags.

Så jag är på! ville bara säga det!

Anonym sa...

Förklaring: På sistone har jag fått över Matilda på min sida, dvs, Gerard-land! Det kanske är därför, nu kan jag dela all awe och fangirling med henne, så jag har inte samma behov av skriva av mig här! Kanke... jag vet inte. Men i nästa inlägg komer det definitivt lite Chem. <333

bra inlägg förresten. Jag är på. Idén.