tisdag 12 augusti 2008

Urie och Potter

Mina kinder gör ont efter denna Brendon smiling picspam som innehåller massor med bilder som den här:

Brendon Urie is the sun.


Och oooh, idag var mamma och jag på stan och vi körde förbi lite av tivolit till Å-festen som börjar imorn på torsdag. Vet ni vad som var målat på ett sånt där lott-stånd? HARRY POTTER!!!


JAG: HOLY SHIT... Det där ser ut som Draco och Snape... HOMG, där är Harry Potter och Hogwartsemblem och Hufflepuff hisvabfenowpör.


Jag undrar vad de kommer ha för vinster och sånt där. Jag hoppas på Harry- relaterade saker, men det behöver nog inte vara det. Ibland har dom målningar på olika saker? Jag vet inte.


Bden igen:


:D

4 kommentarer:

Astrid sa...

börjar det imorn ? jag trodde det var torsdag

Anonym sa...

oh my, nej det är torsdag! va skrev jag imorn?? *edits*

Anonym sa...

HAha vilken solstråle

Anonym sa...

Han ser precis ut som en dörrknackande försäljare, som säljer kepsar!

HAHA exakt som det!